Tortuleț in FORBES

Tortuleț in FORBES
13/11/2014 0 Comentarii
, , , Categorii: Apariții Media
528

Small business: 4.000 de euro în 3 luni, din torturi vândute online
Au identificat o nişă puţin exploatată, dulciurile vândute online, şi acum vor să obţină, pentru început, 2.000 euro pe lună din această afacere.

Claudia Suhov

Claudia Suhov (25 de ani) are o firmă dedicată educaţiei non-formale a copiilor, în special educaţiei antreprenoriale. Datorită acesteia, a început să cumpere des torturi pentru copiii care participau la cursuri şi şi-a dat seama că este incomod să faci acest lucru des: mergi la cofetărie, dai comanda, un avans, apoi revii şi ridici singur produsul. Cea mai bună soluţie ar fi fost să comande si să plătească pe internet, dar nu erau multe variante disponibile, aşa că s-a gândit să deschidă chiar ea o cofetărie online.

A aplicat împreună cu nişte prieteni la incubatorul de afaceri organizat de Universitatea Alternativă şi finanţat de ING. Cei trei tineri au primit o investiţie de 1.000 euro, pentru testarea şi validarea ideii, au dezvoltat un site custom (de la zero) şi au început colaborarea cu mai multe laboratoare de cofetărie din Bucureşti. Au început să vândă torturi pe site-ul tortulet.ro din luna martie a acestui an, iar comenzile au crescut cu o rată de 20-25% săptămânal.

Dora Muntean Balog

Erau trei tineri care nu ştiau mai nimic despre industria alimentară şi a cofetăriilor, dar în trei luni de prezenţă online au generat vânzări de aproape 4.000 de euro. Partenerii iniţiali au renunţat însă la proiect, pentru că afacerea începuse să solicite multă implicare, iar Claudia Suhov a găsit o altă parteneră. Aceasta este Dora Muntean-Balog (36 ani), fostă corporatistă cu o experienţă de peste 10 ani în purchasing, dobândită în diferite multinaţionale FMCG. Ea a plecat astfel de la Heidi Chocolat, unde a fost Sourcing Specialist, a obţinut o diplomă de cofetar/patiser şi a intrat în acest business pe care îl consideră unul de suflet.

Din această toamnă cele două tinere au făcut o selecţie mai atentă atât a echipei de cofetari, cât şi a ingredientelor şi au relansat site-ul. Astfel, au calculat o investiţie suplimentară de 12.000 de euro pentru dezvoltarea platformei online de e-commerce, testarea şi selecţia produselor, fotografierea lor, crearea brandului şi a imaginii sale. Acum le-a rămas aproape o treime din sumă, pe care o vor investi în promovare.

Citeste articolul integral aici.

Niciun comentariu.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate prin *